Alla inlägg under februari 2010

Av marita avila - 21 februari 2010 20:42

här kommer helgen


fredag :

sista prao dagen på mammas jobb

trevligt folk

kommer saknar dom :(

va med fia efter jag kom hem

yay :) <3

sedan åkte jag te stan

sov hos dess och tess

och rambo (pappa), martin och rasmus sov också där :)

har bilder dom kommer sen :)

jag och dess sov på soffan hade ont i huvudet som en jude :)


lördag:

vaknade upp hemma hos dess klockan sju för dess mamma anki

fick ett anfall stackarn :(

sen somnade vi om vaknade vi jaru åtta igen :p

sen somnade vi om vakna vi tio kunde inte somna om så vi klev upp :)

vänta te alla hade vaknat :)

tess åkte och spela match klockan tio :)

sen kom emy och jossan men dom gick lika fort :)

sen så vid två tre tiden bar de av te sörker för allihopa :P

men jag åkte med mina föräldra och de gjorde tess och dess också :)

fixade oss te polar :)

gick med dess fia och amanda :)

sen så sov jag hos fia ;)

bilderna kommer :D

aa somnade inte fören halv fem :P


söndag :

vaknade av att dess ringde:P

somnade om :P

hade ingen match idag sköönt :D

vaknade av att heffa ringde den jäveln

sen har vi dampat hela dagen lååång :P

haha aa och ni ska bara veta (:

så jävla roligt (:

hahahahahha

och bilderna kommer kan jag garantera

jag och fia  älskar kameran ;)

hahah

men nu har jag nyss duschat

ska gå och lägga mig i sängen nu

ring/smsa mycket :D <333



sofiapettersson min bästavän <3

isabellahietaniemi min bästavän <3


han är förjävla fin :)<3

  


Av marita avila - 17 februari 2010 18:45

aaa min tredje blogg här då ..

bara jag som vet om den än så länge ;)

snart blire fia också :D

men hon är min bästavän så de ärklart :D

kommer skriva ganska privata saker här också som bara fia och jag få veta ;)



sofia pettersson jag älskar dig bästavännen min (: <3333333333333




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards